Jiný úhel pohledu nikdy neuškodí

Při přípravě nemovitostí na prodej se vždycky vyplatí řešit nejen interiér, ale i exteriér. A zejména výhled může nemovitosti přičarovat nemalou přidanou hodnotu. 

V případě výhledu je ale zapotřebí dívat se ven trochu jinýma očima. Není totiž výhled jako výhled. Při prezentaci nemovitosti se výhled musí využít, i když se třeba na první pohled zdá, že není na co se z okna dívat.

Nestane se tak často, že výhled je nádherný jako z okna vysokohorské chaty. A proto se správný úhel pohledu musí trochu hledat. Nebo spíše správná pozice foťáku. Za všechna slova budou lépe mluvit příklady, a proto je tady pár ukázek.

1) Někdy stačí dva kroky vpravo a výhled se naprosto změní, stejně jako tomu bylo v tomto případě. 
 

2) Jindy postačí jen roztáhnout žaluzie a přesunout se s foťákem na druhou stranu místnosti. 
 

3) A v dalších případech je potřeba jen sundat záclonku, posunout foťák níž a miliónový výhled je na světě.
 

4) A nemusí to být pokaždé přímý úhel pohledu z okna. Stačí když je za oknem jen z jedné strany vidět pár stromů.
 

5) A co všechno se změnilo tady? Naprosto stejná místnost jen čtyři věci jinak.

Jeden menší stůl, dvě židle, závěsy a dva kroky s foťákem doleva. 

No řekněte, nevyplatí se někdy podívat se alespoň trochu jiným úhlem pohledu?

A jako vždy nezapomeňte „Good design is good business“.
A v realitách to platí dvojnásob.

Zůstaňte v kontaktu pro další inspiraci

© MADISON, 2018, vytvořilo studio: Pixel Design
Podmínky užití | Mapa stránek

cena
předběžná
0 Kč
zobrazit